Doorgaan naar hoofdcontent

leuk voor jou? de opbrengst gaat naar het goede doel

zoals jullie weten doe ik voor de stichting leukemie op 20 september mee aan de dam tot damloop. voor dit goede doel heb ik inmiddels meer dan 2500 euro ingezameld. ik ben alle gulle gevers ongelooflijk dankbaar. met een veiling wil ik de kas van de stichting nog meer spekken. alle aanbieders doen belangeloos mee. jullie kunnen bieden op: 1: een verblijf in een vakantiewoning van op ameland (do t/m zo of vrij t/m ma minimaal bod 150 euro (in het laagseizoen!) 2: een makeover van kapsalon nwlooks (inclusief knippen, kleuren en stylingproduct: minimaal bod 75 euro 3: een natuurexcursie in noord-brabant voor maximaal 10 personen onder leiding van de bekendste 'twitterboswachter', frans kapteijns 4: één overnachting voor twee personen in huize nijhof in aalten, inclusief ontbijt: minimaal bod 90 euro 5: serie van 10 langspeelplaten, aangeboden door hardloopster manuela slabbekoorn, o.m. doe maar, david soul, abba, frank boeijen groep, david bowie, dance craze (verzamel); je kunt niet bieden op 1 exemplaar, het gaat om alle lp's 6: altijd al willen weten wat of wie er schuilgaat achter een boodschappenbriefje? tefke van dijk uit nijmegen analyseert boodschappenbriefjes en schrijft daarover wekelijks in volkskrant magazine. ze veilt een workshop voor maximaal 10 personen (zelf hapjes meenemen!) 7: een sportmassage van 30 minuten van (sport)massagepraktijk e-body | energize your body: minimaal bod 35 euro 8: 2 vrijkaartjes en 2 kruiken speciaalbier van het nederlands openluchtmuseum in arnhem: minimaal bod 50 euro 9. zangeres ita van dijk uit deventer biedt een huiskamerconcert aan, samen met gitariste nicolette verkooij. ze kwamen elkaar begin dit jaar tegen op een feest, waar ze spontaan samen gespeeld hebben. ze bleken een muzikale klik te hebben en beiden te houden van muziek die je raakt. bovendien zijn ze allebei al hun hele leven bezig met muziek. speciaal voor 'hardlopen voor de leuk' stellen zij een programma samen, zowel met zang als sologitaar. het is gevoelige muziek, zeer geschikt voor de intieme sfeer van een huiskamerconcert. je kunt bieden op dit unieke concert voor maximaal 25 personen (afhankelijk van de grootte van de kamer). bieden kan vanaf 125 euro (excl. reiskosten). het concert vindt plaats in overleg, vanaf 1 december 10. runiversity biedt 5 hardlooptrainingen aan ter waarde van 22,50 euro. de hoogste bieder krijgt de prijs. 11. fotograaf sybren visser biedt een fotoshoot aan. de winnende bieder mag alleen of samen op de foto, op een buitenlocatie die betekenisvol is, bijvoorbeeld een park, recreatiegebied of gewoon in de eigen tuin, maar wel in nederland. als winnende bieder spreek je telefonisch met sybren plaats en tijd af en hij komt de foto's maken. binnen drie dagen heb je vervolgens de mooiste vijf in hoge resolutie in je mailbox. (vier in kleur, een in zwart-wit). ook leuk om weg te geven! bieden vanaf 25 euro. wat moet je doen om een of meerdere kavels in het bezit te krijgen? reageer hieronder en geef duidelijk aan op welke aanbieding je wilt bieden en wat jouw bod is. wil je liever niet dat een ander weet wat je bod is of waarop je wilt bieden, stuur me dan een mail; geef aan waar je op wilt bieden en voor welk bedrag. bieden kan tot en met zondag 30 augustus, middernacht. het hoogste bod geldt. je mag zo vaak bieden als je wilt!

Reacties

Populaire posts van deze blog

gelukkig nieuwjaar (of voor het goede doel maar weer?)

tv kijken vlak voor oud en nieuw is terugblikken. de lijstjes. de beste, de hoogste, de laagste, de diepste, de verste. maarten van der weijden, die kwam ver. maar niet ver genoeg. toch vind ik hem een held - de elfstedentocht zwemmen . welke idioot doet dat nou? van der weijden kwam in de laatste week van december op tv met dionne stax. ze blikten terug op dat knotsgekke avontuur. maarten handelt uit schuldgevoel; hij kreeg kanker en is er nog, anderen kregen kanker en wonen nu ergens boven. dat schuldgevoel, dat heb ik ook wel een beetje. waarom ben ik er nog wel en gingen die andere heren, samen met mij eind 1996, begin 1997 op zaal, dood? ik heb inmiddels drie hardloopwedstrijden voor het goede doel gelopen met een totale opbrengst van zo'n vijfduizend euro. ik ben een trots mens. voor de kwart marathon tijdens de halve marathon van egmond had ik me al ingeschreven toen van der weijden in zijn terugblik van 2018 langskwam. 'egmond' is op 13 januari. kijke

ken je die mop van die wedstrijd in utrecht?

stel: je traint voor de kwart marathon van utrecht . je hebt nog nooit verder gelopen dan 8 kilometer, dus die laatste 2,5 kilometer moeten op wilskracht. dat gaat je lukken, dat weet je. je hebt een ijzersterke wil, er staat publiek langs de kant, het is schitterend loopweer en je wordt toegejuicht door familie en vrienden. je dochtertje heeft zelfs een spandoek gemaakt. maar onderweg merk je dat er iets niet klopt. je kijkt op jouw hardloophorloge: het aantal kilometers loopt maar op en dat ene woord is in de verste verte niet te zien. het woord finish. nadien hoor je van iedereen om je heen dat je geen 10,5 kilometer hebt gelopen maar 15. onbestaanbaar, maar het gebeurt. het gebeurde zondag in utrecht. tweeduizend lopers zijn misleid. maar het ging ook fout voor lopers op de halve marathon, en daar deed ik aan mee.  bekijk de kaart. iets voorbij het punt van 16 kilometer zie je dat deelnemers aan de halve marathon naar links moeten; ze moeten een lus maken. 

425 euro voor stichting leukemie

met zondag de halve marathon van egmond voor de boeg, waar ik de kwart marathon loop, heb ik de inzameling voor stichting leukemie beëindigd. ik wil alle gulle gevers bedanken. dankzij jullie heb ik 425 euro kunnen overmaken. heel erg veel dank! cancer sucks!